Tag kampania społeczna
Rozmiar czcionki
- Nie jestem niewidzialna(y) – pomóż mi! – finał policyjnej kampanii społecznej #JestemTuCZEKAM Środek jednego z dużych osiedli mieszkaniowych. Pora, kiedy ludzie wracając z pracy robią zakupy, odbierają dziecko z przedszkola, wracają do domów z zajęć w szkole czy na uczelni… Pogoda jak to w październiku – tym razem nie pada, na termometrze około 13 stopni Celsjusza powyżej zera. Zwyczajne popołudnie w zabieganym mieście. A pośrodku tego wszystkiego – ONA – zdezorientowana, zagubiona kobieta ubrana w jasnoniebieski szlafrok i kapcie. Stoi bezradnie, z widocznym niepokojem na twarzy. Większość osób przechodzi obok, jakby była niewidzialna. Kim jest? Co tu robi? Tak w dużym skrócie rozpoczął się nasz eksperyment społeczny, który powstał na potrzeby kampanii #JestemTuCZEKAM, której celem jest zwrócenie uwagi na zaginięcia osób w wieku senioralnym. Akcja skierowana jest do nas wszystkich
- Kampania społeczna #ZnamTeNumery #ZnamTeNumery – to kampania społeczna realizowana przez Komendę Główną Policji wspólnie z Telewizją Puls oraz Fundacją „Pod Dębem”. Do działań włączyła się również Poczta Polska. Kampania adresowana jest do seniorów i ich bliskich, a jej twarzami są bohaterowie serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.
- Spotkanie dzielnicowego w ramach kampanii Białej Wstążki Sierż. szt. Ariel Stasiak spotkał się w piątek z mieszkańcami Gminy Lubomino w ramach kampanii Biała Wstążka. Spotkanie organizowane było przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we współpracy z dzielnicowym.
- Kampania społeczna #ZnamTeNumery #ZnamTeNumery – to kampania społeczna realizowana przez Komendę Główną Policji wspólnie z Telewizją Puls oraz Fundacją „Pod Dębem”. Do działań włączyła się również Poczta Polska. Kampania adresowana jest do seniorów i ich bliskich, a jej twarzami są bohaterowie serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.
- Kampania społeczna #ZnamTeNumery #ZnamTeNumery – to kampania społeczna realizowana przez Komendę Główną Policji wspólnie z Telewizją Puls oraz Fundacją „Pod Dębem”. Do działań włączyła się również Poczta Polska. Kampania adresowana jest do seniorów i ich bliskich, a jej twarzami są bohaterowie serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw”.